Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, January 15, 2011

heaven gila. hahaha

heaven weh aku cakap haha nak tau sebab apa? sebab malam tu aku mimpi kim hyun joong. gila gempak haha handsome tahap la aku cakap dia dalam mimpi aku tu haha neh semua gara gara duk ulang tengok dvd cerita boys over flowers haha best beb !! tak jemu . sebab semua pelakon dalam cerita tu handsome giloo ! tergugat aihh iman tengok hahaha nak tau apa yang aku mimpi pasal dia? macam neh, aku tak tau la tempat tu kat mana. tapi aku rasa macam pernah p ja. time tu aku dah ada husband. dah kahwin. weh ! aku dah kahwin beb ! hahaha tapi aku punya husband tu aku tak clear sangat la muka sapa. geram betol ! haha pastu aku minat kim hyun joong sampai aku kahwin kot haha lawak. pastu ada satu hari tu kim hyun joong ada kt depan aku. aku ambik la gambar. tunggu lagi tak mau ambik kan haha pastu aku punya husband jeles pulak and orang orang kampung cakap aku derhaka kat suami. sedih beb part tu ! takdak sorang pon nak cakap dengan aku. semuanya gara gara aku duk bergambar dengan kim hyun joong. haha tak logik gila mimpi aku kan hahaha tapi best ! boleh bergambar dengan kim hyun joong. hahaha nak tengok ka muka kim hyun joong? sat nah aku nak upload hehe. gedik nokk aku haha



handsome kan semua pelakon dalam B.O.F huhu
kan aku dah kata tergugat iman haha
and that girl cute gila :)


 

lee min hoo :)
tergoda gila ooi tengok lelaki berambut gulung dalam B.O.F haha



neh kim hyun joong kesayangan aku, haha
handsome gila weh.
agak agak ada dak orang melayu muka macam neh?
heaven gila r mimpi dia haha :)
kim bum gila comey cute handsome. tak jemu dohh tengok haha


 kim joon. handsome gila kan. smart :)


motif aku kat sini aku nak cerita pasal pelakon boys over flowers yang hot + cute + handsome tuu lah. handsome kan. cair beb !  
hope boleh mimpi kim hyun joong lagi. hahaha sampai derhaka kat suami beb ! terbaik !! haha

No comments:

Post a Comment