Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Sunday, December 11, 2011

Motor. Aaron. Comel. Ombak.

Hui Hui Hui, Assalamualaikum. Nak cakap tadi kita pergi tengok ombak rindu tau. Phewww ! hihik
Actually cerita ni dah 10 hari keluar baru aku nak pergi tengok kan. Sangat ketinggalan zaman. Dengan bersemangatnya aku, kakak and adik aku ambik tiket paling awal sekali. Pukul 10.30 pagi. Bayangkan, bayangkan, awal kan.Okay dah cukup, tak payah nak bayangkan lama lama. Masa kat dalam hall tu, tengah feeling gila ni, then budak budak perempuan belakang seat aku spoilkan mood aku ja. Urghh ! Tau la minat Aaroz aziz pun, tak payah la nak bagi satu hall tu dengar apa awak cakap. Ada yang scence aaron naik motor dengan mail nak pergi dekat izzah, boleh pulak gegirl dekat belakang aku ni cakap Aaron comel time naik motor. Tolong la, aku tengah feeling ni. Nak bagi tau kawan pun, cakap la slow2. Ni mengganggu aku tengah feeling ja tau. Aku rasa macam nak pusing belakang and sambil jegil mata lalu berkata *hey diam lah, lu nak comel2 slow2 la sikit, gua tengah feeling ni* urghh ! okay tamat sudah bab comel hihi

*******************

Bagi pendapat aku lah, cerita ni memang best, watak Aaron sebagai Hariz tu memang sesuai sangat. Tapi Maya sebagai Izzah macam kurang la. Tak tau la bagi hampa hampa kan, tapi aku rasa macam tak berapa nak kena lah dengan Maya. Then Lisa sebagai Mila pun tak berapa sesuai lah. Sebab lisa comel sangat and lembut ja, bila dia marah pun nampak macam tak berapa nak jadi. Heee ! Okay tu hanya sekadar pendapat aku ja lah. Overall, cerita ni memang best. Titik !





 Jangan ! Jangan !
Jangan salah faham.
Aku ambik ja gambar kat sini.
Tak main snooker eh.
#bikin suspen ja kan# hihi


Lepas makan, kita orang pergi Giant.
hahahar *perlu ka nak bagi tau?*
bersama adik and kakak :)
#daging kambing dekat giant sedaapp#
nyummm, nyumm

Err, malas la nak rotate, 
kalau rasa malas nak senget kepala, 
tak payah la tengok gambar ni. hihik



Ehem ehem, natijahnya, title entry aku ni bersesuaian la kot kan dengan entry aku. Motor, Aaron, Comel, Ombak. hihi kbai. Assalamualaikum 

p/s : sekarang dekat tv ada kilauan emas lah. Err, layan ja lah. Sedap jugak makcik ni menyanyi. hahahar.

No comments:

Post a Comment