Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, April 02, 2011

BILA K.I.T.A KERJA


 Ada ka patut muhd izzuwandy kata muka dia time ni macam tomok?
werr ! boooo ! hahaha


Actually title tu aku copy dari album gambar sabidatul afezzah tu. Alar, best friend aku tu lah :) aku tengok title album dia macam cool ja kan, tu aku copy tu hehehe !
Ni aku nak cerita pasal kami kerja dekat pesta buku hari tu la, best tahap lah aku cakap. But, boring sikit and penat hehehe ! Ramai makcik pakcik kakak adik abang abang duk tanya kami macam ni " macam mana boleh kerja dekat booth ni? kedai Edutool ni kan dari KL " aku dah tak larat nak jawab dah makcik2 ooi huhu Actually, kami boleh kerja dekat sini sebab Pak Omaq tolong lah, alar takkan Pak Omaq tak kenal kot ? alar, Pak Omaq ayah farahin kawan aku tu. Dia yang tanya kami semua nak kerja kat sini ka dak kan, kami semua okay ja lah kan. Duit pon mashukkkk hehehe ! tapi booth tempat aku kerja ni selalu busy jugak ahh sebab kat booth ni jual barang2 yang untuk budak2 and macam untuk tadika and pra sekolah tu. So, memang ramai la cikgu2 duk p beli. Penat jugak ahh aku dengan sabidatul nak melayan kan, yang laki best ja noohh duk jaga kat atas pentas tu, huh ! jealous ! hahaha

Ha, ni salah satu benda yang ada jual dekat booth aku.
Kalau hampa perasan, tengok lah huruf A warna biru tu hahaha
Disebabkan huruf A dah habis, kawan aku ambik huruf V warna 
dengan marker haha
Ni la kawan aku yang duk buat nama nama tu haha
Dia punya kerja la duk tanda huruf tu dengan marker haha


Ha, ni aku nak sambung cerita pasal ice blended tak sedap, damn ! tapi harga pun Rm2.00 kan, memang dah tau ahh tahap kesedapan dia. Ni ha, gambar ice bleded yang rasa macam ayaq masak tu. zzz !


  

 Pergh ! duk buat muka happy boleh dapat minum ice bleded.
Padahal, yang sedap saja hahaha




Tau apa motif aku letak gambar atas tu ? ha, ni aku nak cerita pasal Park aka Akmal said. Sukanya bila kasut jadi kembang and luas sebab dia pakai, lepas tu sembunyi dekat tepi kotak tu. huh ! Tension aku dengan dia neh. hahaha Btw, fun jugak ahh kawan dengan hang. Gelak sampai bergegaq dewan hahaha bongok !


GG, aku punya boss. Kalau dia cakap aku rasa semut pon tak dengar apa
hahahaha !


Bila last day, semua pakat kalut nak ambik gambar kan. huhu ! sedih jugak lah. Dah tak merasa nak makan belakang pentas ramai2, makan nasi bungkus, makan nasi ayam yang harga RM3.50 yang tak kenyang langsung tu, makan nasi daging lembu tua ( daging liat ), macam macam lah, best ! :((


No comments:

Post a Comment