Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, April 26, 2011

KECIK KECIK DAH PANDAI MENCURI. BESAR BESAR NAK JADI APA PON TAK TAU LAH

Assalamualaikum, yeahh ! malam ni aku nak cerita pasal budak laki kecik yang pakai cap putih yang aku jumpa kat kedai depan the store kemarin. Huh ! cakap tak dak titik langsung. Penat aku nak tahan nafas hehe. Ha, macam mana aku boleh ada kat kedai tu ? aku nak photostat ic and lesen aku lah. Masa aku tengah tunggu nak photostat ic aku tu, ada la budak laki tangan pendek tapi belagak tangan panjang kan, dia duk tengok2 barang kat sebelah aku, lepas tu dia macam tengah cover2. Dia tengok barang tu, dia cakap sorang2. Maybe sebab aku ada dekat situ kot kan, dia nak belagak macam takda apa la kot kan. So, aku pon buat tak tau. Tiba tiba tergerak lah hati aku nak tengok kanan, aku nampak budak tu ambik barang kecik macam keychain kot, aku tak tau lah apa kan. Tapi dia dah pegang kat tangan dia. Aku pon tengok lah lagi, and tengok2 dia sembunyi benda tu dalam wallet dia, and then dia letak dalam seluar dia. Okay, aku dah tau nak buat apa time tu. Aku pon tengok lah lagi, dia p kat cashier nak bayar barang yang dia dah letak atas tu. Duit yang dia nak bayar tu dia dah pegang dah kat tangan, so memang tak kantoi la barang dia ambik tu. Tak silap aku dia beli makanan la kot, and then dia pon keluar dari kedai tu. Hm, serius, aku blur taktau apa patut aku buat. So, aku biar ja lah dia pergi macam tu ja lah. Kedai tu ada cctv, tapi awat lah depa tak boleh nampak. huh ! biar ja lah kan.  aku bengang gila kot dengan budak laki tu. ish ! sudah lah kecik, pandai mencuri pulak. heii ! biar lah, maybe dia tak terkantoi hari ni, maybe nanti dah kantoi baru nak sedar kot. HUH ! budak2 zaman sekarang memang gila gila kot. Ni mesti kecik2 duk makan asap kereta, tu jadi macam tu hehehe :) *takdak kena mengena langsung * k bye !

No comments:

Post a Comment