Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, May 14, 2011

shooting "Telemovie Ceciter Cinta" terbaik nokk !

Assalamualaikum, tak jawab berdosa weh. Aci aci buka pintu, nana balik pukul 1. Eh eh, gila kah? huhu
7 mei 2011- 11 mei 2001 sumpah best gila. Bersyukur sebab ada jugak pengalaman dapat berlakon, alhamdulillah. Weh weh, aku dapat berlakon dengan shahir af, rozita che wan, tomok, lia natalia, aida af9, fir af, syok gila huhu * gedik kan ? tu pon nak kecoh * ada aku kesah ? kau ada? kau takda kan, so, diam sudah la kan. Tapi aku jadi extra ja la. Tak berdialog pon. Just jadi satu group dengan tomok and the gang, Rozita che wan jurulatih kami semua time kat kem, shahir ustaz *handsome*  hahaha ! best dapat menyanyi sekali dengan tomok and fir af lagu Just the way you are, belaian jiwa and nobody. Ada scene yang kena berkayak, jalan atas titi gantung, berjogging, lompat bintang, jerit2, sorak2. First time dapat berkayak, perghh! terbaik ahh. Takut gila kot bila dah sampai kat tengah tasik kat timah tasoh tu. Scene kena lompat bintang, yang ni memang lawak nak buat, tapi buat ja lah kan. Aku dengan aten and oshin ja kena buat lompat bintang depan Rozita che wan and budak laki 5 orang (Akem, Boy, E-one, Wandy and Iwan) kena pumping. Scene berjogging, ok ni pon aku dengan aten ja girl yang kena buat and 5 orang lelaki jugak. Huh ! tengah panas kot. Hitam habis. Scene kena naik titi gantung, ini aku dengan si Akem ja dua orang buat, Sumpah gayat kot. huh. Then scene kena menyanyi ramai2 kat pondok, tomok main gitar and fir menyanyi, and time malam menyanyi ramai2 tepi tasik
lagu belaian jiwa, best !

*okay perenggan seterusnya *

Sumpah, shahir and fir af9 memang baik gila. Tak sombong langsung. Rozita che wan cantik, suka tengok. Lia natalia *pilih kasih* tersangat lah baik, tak sombong. Memang tabik spring lah dengan awak lia :) and extra dari Kl tersangat sempoi ok Boy, Akem and E-one. Cerita ni macam 2 orang budak perempuan anak orang kaya yang sangat lah gedik pergi summercamp. Then tomok and fir budak kampung yang suka bergaduh dengan budak perempuan anak orang kaya, and last sekali boleh jatuh hati and bercinta. Serius, best lah, memang kena tengok nanti, kt astro ria, tajuk Diari kakak senior :)


Cantik kan Rozita che wan. * ok, aku jealous*

Shahir handsome kan, Dah kot kan kalau nak puji lebih2.

Pergh ! ini lagi handsome kan.
Muka baik, sesuai jadi ustaz
*Dah lebih2 lah pulak kan*


Lia and aida. Comel ja :)



*tiba2 pulak kan duk pegang rambut kat belakang tu*
Motif pegang rambut?
/sampai sekarang tak dapat jawapan/

Jangan marah yee kalau saya asyik posing macam ni ja.
 Asyik pegang pinggang ja, tunjuk gigi.


Lia  natalia comel :)

Peace ya abang buzz :)



Posing ala ala nak buat ayu gitu kan minah ni.
ok dah diam !
Mintak maaf ya semua peminat tomok,
aku just ambik gambar ja.
Fir af memang handsome !
sumpah tak tipu.
Tak penat pon tarik beg tengah padang tu time panas. Tak berpeluh pon.
Sumpah aku tipu.


Scene naik titi gantung. Best! :)

Coach baju merah ( abang bazli ) tengah duk jerit. Hihi

Best yaww! :)

Ok, tali sedang bergerak gerak.
Akem, kau bergayut sekali lagi, aku tumbuk kau !
hihi

Aten, love you. muaah2 !
Abang cameraman panggil kami lesbian
sebab suka pegi mana sama2.
Sumpah ! buat lawak eh?
Kami bestfriend lah :)


Dah habis, k bye. Assalamuailaikum.

No comments:

Post a Comment