Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Tuesday, May 24, 2011

Tasik JItra Yawww !

Assalamulaikum readers yang hot hot gitu kan, actually aku dah kering gila idea nak tulis kat blog ni hari ni. Tapi tapi gedik jugak nak tulis. Hm, tujuan aku tulis blog ni aku nak bagi tau aku boring gila kot kan petang kemarin duk rumah, gila boring, boring gila, gila gila gila boring, boring gila gila gila ahh kan, Sampai tahap gila pon dah takdak tahap dah kan. Huh ! Alang alang kakak aku nak pergi ofis paksu aku kat pejabat Pelajaran  Daerah kubang pasu tu, nak pergi cop segala bagai sijil sijil dia, so, aku pon ikut lah dia sekali. Then lepas tu pergi lah Jitra Mall yang maju sikit dari The store kangar tu kan sebab ada cinema, serius habaq kat hampa boring gila kot kan tempat tu Huh. So, lepas tu pergi lah Tasik Jitra, ramai gila kot orang duk dating. Actually tak lah ramai sangat, biasa biasa ja hihi Kalau setakat pi ja tak ambik gambar tak sah lah kan. Hihihihi * gelak sopan sambil tutup mulut* -gedik gila -

*
*
*
*
*







Ni ja gambar yang menunjukkan duduk
dekat tasik. Yang lain
semua gambar aku kat pokok hahah
i Love you, pokok
: /

Guruh lah, nak hujan. Okay, tiba tiba kan. Huh. hahaha k, tu ja gambar nak tunjuk. Semua ala ala gedik gitu kan. k Bye. Assalamualikum :)

No comments:

Post a Comment