Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Wednesday, June 08, 2011

Abang besar sudah keluar, gua ingat lu sudah mampos !

Abang besar sudah keluar, gua ingat lu sudah mampos ! Sekarang gua tak kira, lu abang long ka, lu ayahnda ka, ini KL gua pegang ! ehem ehem, assalamualaikum readers, hihi Title nak gempak ja kan Huhu Actually aku teringin sangat nak tengok filem KL Gangster arahan Syamsul Yusof tu sebab ada Adi Putra dengan Aaron aziz. Wooott wooott. Smart and Cool gila kot kan. Cerita ni macam gempak ja. Besok kan 9 jun keluar cerita, mesti penuh orang kat cinema kat alor setar tu, cuti sekolah pulak kan, dah memang confirm dah penuh budak sekolah,. Haish, perlis ni yang ada saja cinema. Aku tak tau lah apa nilai nilai moral yang ada dalam cerita tu kan sebab tengok pon tak lagi. So entry ni akan bersambung lagi bila aku dah tengok cerita tu k. Hihi motif entry ni sebab nak cakap aku teringin sangat nak tengok cerita tu and cerita tu macam gempak, itu ja . hihi
*
*
*

No comments:

Post a Comment