Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Wednesday, July 27, 2011

Sebulan sudah !

Assalammualaikum readers, perghh ! dah sebulan aku tak update blog. Okay, berbalik kepada title sebulan diatas ialah aku nak cerita yang sebulan dah aku ada kt sini, kat mana? kat kolej polytech mara kuala lumpur lah. Tu pon nak tanya ka? lempang kang ! hehe sebulan jugak aku tinggal blog aku tanpa entry yang baru right? so, now baru aku ada masa nak update blog aku. Macam macam bebenor aku nak cerita, tapi masa kadang kadang selalu tak mengizinkan. pergh! ayat nak skema ja haha erti kata remaja, masa tak cukup lah ! biasa lah busy sebagai student kan, kadang kadang buat2 busy pon ada jugak. Sebulan ni pon dah cukup lama sangat bagi aku, macam macam jadi.  Benda yang aku tak pernah terfikir, tak pernah jangka, tapi dah jadi kat aku. Maybe takdir dah tentu kan semua ni. Mungkin jugak dengan kata lain Allah dah tentukan semuanya. Takdir manusia boleh ubah kan, tapi semua Allah yang tentukan. Aku selalu and akan pegang apa yang ustaz aku cakap " Apa yang kita suka kadang kadang Allah tak suka, walaupun kita berusaha jugak and berdoa nak benda tu, tapi kalau dah Allah tak suka, kita tetap takkan dapat. Maybe benda yang kita tak suka, Allah suka " Yes ! aku terima apa yang ustaz aku cakap and aku akan selalu ingat :) and aku akan pegang cakap kawan aku " Bila kita teringat masa silam, kita tetap dengan yang sama, kita akn terikat dengan benda tu. Bila kita dah sorang, kita akan lebih kenal dunia. Kita masih muda right ? :) pengalaman akan mengajar kita menjadi lagi2 dewasa kan? " aku sayang hang kawan ! yea, aku redha dengan apa yang terjadi :) terima kasih sebab selalu menjadi penasihat aku :) * nama kawan dirahsiakan.(Perempuan dan b'kerja) * haha ! sampai disini aku nak cerita pasal kisah yang memang selalu ada kisah. hehe ! dah ! cukup ! tak perlu nak lebih lebih ! so, lepas ni aku akan buat semua benda sorang2 :) *selagi tak ada semangat, selagi tu tak boleh kan, so, semuanya kena start dengan semangat baru kan. perghh ! macam nak pi perang pulak haha :)

***********************

Hoi hoi ! kita sambung kat bawah pulak lah ye. Selama sebulan kat sini, aku kenal dengan macam macam orang. perh ! terbaik lah kawan kawan aku. Sempoi habaq hang ! hahaha roomates aku terbaik ! semua baik2. Kebanyakkan kawan aku orang utara lah. Rancak gila bila sembang huhu. Bila cuti ja, bosan gila kot nak duduk kat bilik. Sebab tu aku suka keluar walaupon nak saving duit. Kadang2 hujung minggu  ikut sara balik rumah kakak dia, boleh jugak lah tengok2 tv. Kat hostel ni apa pon tarak. Tv and mesin basuh gila duk bawah sekali. Aku dah la duduk tingkat atas sekali. Memang tak ahh nak turun. Mau terkeluaq lutut nak ulang alik banyak2 kali nak turun. Tak sabar gila nak tunggu sem 3, dah boleh duduk rumah sewa. Pergh ! baru terasa nikmat sikit hidup hehe ! 

ni ekinn, roommates aku :)
orang seromban ha. haha
ketaq pala pala kan hahaha


ni meera. Kawan friendster, myspace, facebook
and finally, study dekat tempat yang sama.
:) 

ni kat kelas :)

ha, ni lah kawan2 gila aku huhu
fifi, kak zati, kak lea, sara, nad, aku and kecik :)
boleh bergegar bilik kalau duk dengan depa ni 
hahaha !

ni sara bff aku ooi sapa tak kenal :)
kawan since darjah 3 :)


5 hari bulan aku nak balik perlis ! yawww ! tunggguuuu aku kawan kawan ! kita round stadium hahahah !
macam orang jakun . huh hahahaha ! rindu gila kat perlis. tak sabar nak balik. :)

No comments:

Post a Comment