Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Sunday, August 07, 2011

sahabat , I love you !

assalammualaikum, hari ini dah 2 hari aku ada kat perlis. pergh ! bangga dak bangga dak? haha ! besok aku nak balik dah. Boleh dak kalau tak mau balik? huwaa ! seksa zahir dan batin ahh time nak sahur. huh ! makan roti dengan oat ja. Sadis gila hidup. kadang kadang sedih. Bila makan macam tu baru rasa betapa bersyukurnya dan bermakna sangat dulu boleh bersahur and berbuka kat rumah . ok dah cukup. Berbalik kepada title aku sahabat, i love you !, aku nak cerita pasal kawan2 aku lah. Dah balik perlis memang tak sah la kalau tak jumpa, rindu habaq hang. First day hari sabtu malam kami lepak Shah cafe, first time kot aku pi kedai tu haha plan mula2 mai cafe, sekali dah sampai tak bukak pulak. Haiya, potong stim betol lah hang ni mai cafe ooi haha. hari ni plan baik punya nak main bowling, tengah2 hari bulan2 puasa ni nak main bowling. memang terbaik ahh ! nanti semua duk ulang ayat sepah, *aah semput* hahaha bila sampai ja kat the store tu, takdak sorang pon nak main, semua pakat tak mau main. Aku memang tak main ahh bulan2 puasa ni. Mau pengsan nak air haha then nak pi karaoke pulak, sampai tempat karaoke semua tutup. haish ! tercabar kesabaran ku, nasib iman penuh didada ni. haha kalau tak, kurang dah la pahala puasa. Then duk nganga depan tempat karaoke tu duk pikir nak pi mana, last2 call sara then lepak rumah dia. macam ni lah jadi bila dah sebulan lebih tak jumpa. Hahaha !



tudiaa, tudiaa, terover pulak senyum. haha !







fmly bahagia. Anak ikut kulit mak ni. hahaha !

okay, muka aku terlindung : /
okfine !

Kami sahabat sejati :) yeah ! walaupon kadang2 kita ada jugak salah paham, tapi kita tetap sahabat sejati sebab kita ikhlas berkawan antara satu sama lain kan. Persahabatan akan lahir bila hati kita ikhlas, jujur, takda perasaan dengki dan memahami  antara satu sama lain kan. take care kawan kawan :) 

p/s : ku sufiah, kami semua rindu hang, aku rindu hang, rindu nak lepak, sembang2 dengan hang. Jaga diri tau kat sana. T_T

No comments:

Post a Comment