Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, November 19, 2011

ILoveyoufriends !

Walaupun dah 9 hari dah lepas, tapi aku still nak update juga. Biar lah kat aku. Blog aku kan. 10 November 1993, lahir lah aku dekat dunia ni. Alhamdulillah, 18 tahun  sudah aku dekat dunia ni. Sememangnya aku bangga and bersyukur menjadi anak kepada Wan Azemi bin Ahmad and Izumiza bt Ismail. Cucu kepada Sharifah Maheran and Ahmad , and cucu kepada Puteh bin Othman and Ismail. Alhamdulillah, aku bersyukur kerana Allah sentiasa panjangkan umur aku. Dapat juga merasa sambung study dekat kptm, dapat lagi merasa kasih sayang mak ayah, dapat merasa berkawan dengan kawan kawan yang terbaik. Dapat tengok kesedihan dan kegembiraan orang orang yang aku sayang :) Sememangnya aku akan usaha buat yang terbaik untuk semua orang selagi aku mampu. InsyaAllah.  

**********

Hoi hoi hoi, nak start dah ni cerita pasal surprise birthday aku. hihi ! Bermula lah pada malam 9 november tu, mak aku bising asyik nak keluar ja tapi tak nak study. So, aku pon tak nak keluar lah. Sabie dengan farahin text aku petang tu ajak aku keluar, memang tak nak lah. Sebab mak aku dah bising. So, malam tu aku tengah sibuk packing barang nak balik KL esok sambil tengah berfacebook. Then kawan aku call tanya aku tengah buat apa. Aku cakap lah tengah online. Then dia cakap takpa lah. Dia ada masalah, tapi nanti lah dia call lain. Aku pon okay ja lah. buat biasa ja lah. Sebab aku memang tak fikir apa apa pon.Then aku dengar suara orang kat luar. Then dorang bagi salam. Aku suruh lah adik aku buka pintu maybe kawan kawan dia kot sebab takda dengar bunyi kereta or motor datang pon. Then dorang cakap wan ada tak? tiba2 adik aku cakap kawan aku yang datang. Pelik kot kawan kawan aku nak datang time time ni kan. Sebab dah pukul 9 lebih dah. Then bila aku sampai depan pintu tengok2, Ya Allah, ramainya datang sambil tengah pegang kek. Seriusly, terharu. Tapi aku spoilkan mood sebab aku jerit lepas tu terus tutup pintu sebab aku pakai seluar pendek and tak pakai tudung . Haha ! Sorry tak sengaja tutup pintu ! lepas tu baru kakak aku buka pintu. Then dah siap pakai sopan sopan sikit baru lah aku jumpa dorang and terus dorang menyanyi lagu happy birthday. Sumpah ! terharu gila and memang tak sangka gila. Sampai rumah aku dorang sanggup datang. Terima kasih sangat sahabat sebab selalu buat yang terbaik untuk aku. iloveyousomuch ! Sabidatul Afezzah, Nurfarahin, Hariz harun, Muhd izzuwandi, Zulkarnain, Fithri, Shahril hanif. 

Comel kan kek ni.
Warna feveret aku ni, pink ! :)
#jangan gelak tengok seluar bintik bintik aku eh#
seluar tido. Hahaha ! tak sempat
nak cari seluar yang cantik cantik.

Thank You so much kepada kawan kawan aku yang wish dekat facebook and phone. Yang ini ja yang sempat aku list yang wish dekat phone.

Muhd Ariff edzham
Syed Squidward
Farahin omar
Sabie Ezzah
Daniel
Akmal Park
Ku sufiah sayang
Sara 
Kak zati
Meera Kim
Ekinn
Sarah Zul
Farhan
Apih
Syaril

Thanks :)))

No comments:

Post a Comment