Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, November 19, 2011

Tamat sudah semester satu !

Assalamualaikum, Hai ! nama saya farah, saya suka makan. MOTIIF ? i dont know. Haha ! Actually aku nak cakap yang aku dah cuti sem ooii. Yeayy ! Yeayy ! Yeayy ! *lompat atas katil 3 4 kali * sumpah bohong saja ni. Jangan la percaya. 27.6.2011 jejak lah kaki aku dekat Desa Siswi Kptm KL. Tengok dari luar Siswi ni macam good good saja lah kan. Then masuk dalam, OMG ! banyaknya debu. =.=' okay malas nak cerita panjang pasal Siswi. Menyakitkan hati saja. November 2011 start la final exam aku. First paper french kan? *aku dah lupa lah* Biasa lah, langgar pokok kot semalam, tu yang terlupa tu. Okay, nak cakap paper french memang menguji kesabaran aku. Nasib la iman kuat kan. Kalau tak dah nak koyak dah kertas tu. Tapi Alhamdulillah, semuanya paper aku boleh jawab la juga. *juga itu penting okay* Haha ! Last paper PMG ! perghh ! PMG killer subject kot. Korang tau ke PMG tu subject apa? kalau tak tau, cari lah sendiri. Aku malas nak bagi tau. Dah ! jangan nak banyak bunyik ! Sementara nak tunggu kawan aku Si Nadya tu habis jawab paper tu, kita orang memang tak akan buang masa. Kita orang memang suka buat benda2 yang berfaedah ni. Ambik gambar la dulu kan dekat luar bilik tu.


# malas nak rotate. Nak tengok, rotate sendiri lah eh #
Hahaha !

 Oh, jangan cakap apa apa.
Dorang ni memang tak betul. hihi
Tapi cool kan. 


Ini kawan kawan saya.
Eh, bukan kawan tapi sahabat lah.
iloveyousomuch !
123, Tabik spring sekali weh.

 Ini sehari sebelum cuti raya haji kot.
Sebab tu slamber ja pakai selipar gi kolej. Haha


 Menyanyi lagu negaraku yaww !
tapi nak tergelak gila kot.
Tak boleh la nak buat muka serius.
Sumpah, nak tergelak. Haha !

**********

 Disebabkan last paper 16 november, and birthday sara pon 16 november juga, So, kita orang dah plan nak kena kan dia walaupun tak seberapa . Sorry ok dear. Sebab busy study, tak sempat nak buat yang terbaik untuk hang.  Kesian kawan saya kena tepung eh. Alar, kesianya weh. Hahaha !  Mesti si sara ni dah fikir tak akan kena apa2 kan. Yang paling best kita orang kunci dia kat luar rumah haha Padan muka. Nasib baik dapat selamatkan diri awal2 bersama ekin and kak zati, kalau tak, habis la kena tepung juga. Haha !

Ini ja gambar yang sempat ambik.
Tempat kejadiaan.

And lepas tuuu

Ini lah jadinya. Haha Putihnya sara. Haha
gambar di ambil oleh ekin majid.
#abaikan bilik yang bersepah tu #

Seriusly, saat saat terakhir dekat kolej and hostel sedih gila. Dengan "mak" kita orang jatuh dekat tangga depan Kptm. Haha ! okay, tak nak cakap lebih2. Kesian, tapi lawak gila kot. Haha ! Jumpa lagi sem depan. harap harap bilik tak banyak debu. Okay bye. Rindu Rindu Rindu ! :(

1 comment: