Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Thursday, November 24, 2011

1 jam 30 minit

Hai peeps !
Actually, malam ni sangat and tersangat lah bosan. Start dari 18 haribulan hari tu aku sampai rumah ni everynight aku tidur pukul 3 4 and 5 pagi. Seriously, macam tak ada life kot. Yeahh ! memang tak ada life. Erghh ! aku benci kot life macam ni. Bangun pagi tengok tv then makan then tengok tv then makan. Ohmygoddd ! Apa nak jadi ni. Pleaseee farah, jangan jadi pemalas. Eh, sorry sikit, aku tak malas lah cuma cuma tak rajin lagi buat masa sekarang ni. Niat di hati memang nak cari kerja, tapi niat tu terpkasa aku abaikan dulu disebabkan kat perlis ni everyday hujan plus sepanjang hari hujan. Non stop. Macam mana nak keluar. Nak lepak dengan kawan lagi lah tak sebab kawan aku dekat uitm dah masuk sem dua and yang dekat poli tak habis final exam lagi. Esok last paper. Yeahh ! aku tak sabar nak pergi steamboat ni. Come on la babe, cepat lah habis exam tu. Sumpah aku bosan. Oh dah jauh aku mengarut ni kan. Okay, abaikan. Nak tau apa malam malam aku buat yang tidur lewat tu? korang pun mesti dah tau kan sebab pertama, "facebook" but facebook pun bosan. Sebab yang kedua aku suka baca blog orang. Best and serious tak bosan. And malam ni aku baca blog sorang minah ni sampai 1 jam 30 minit. Yes, satu jam tiga puluh minit aku habiskan masa baca blog dia. Sebab ni first time aku baca blog dia. Style tak style sangat lah kan. Sumpah, she's really cool. Okay, itu sahaja yang nak cakap. kbai.

p/s : Status facebook aku kena hack dengan kakak aku.
        Kurang asam betul minah ni.
        and one more, kredit aku tinggal 2 sen. Sorry, tak dapat reply text korang.


Okay, nak selit juga kan gambar kamal adli saya. Serious, cool gila gambar kamal adli time ni. Muka kamal adli comel kan time ni. hihi Tapi nak nama comel kamal dalily. yeahh !

No comments:

Post a Comment