Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Monday, November 28, 2011

Nyam Nyam

Tiba tiba teringat zaman kecik kecik dulu. Pergh! makanan budak budak semua sedap sedap habaq hanggg. haha ! terbaik lah. Termasuk lah "Nyam Nyam" ni. Serious sedap. Jangan gelak bila aku cakap aku pi Cmart arau aku beli ni. Dah dua hari berturut2 kot aku beli ni. Mak dengan ayah aku pun gelak aku makan ni. Sedih tau. Sampai hati :(  *sumpah macam budak budak kan. Benda ni pun nak makan * Lantak lah, hidup aku, janji aku bahagia. Jangan sibuk lah.

 Okay, tengok la muka bahagia
dapat makan nyam nyam.
hikhikhik

 Yang ini sedap.
paling sedap.
Yummmy !

Okay, yang ini aku beli sebab nak umpan
sepupu aku si iman tu. Hihihi.
Untung la iman dapat
makan nyam nyam kan.
Nak nyam nyam kena kiss dulu, baru la boleh bagi.
Trick yang selalu buat
untuk budak budak kecik.
#best tau#

Sedap sedap ! :)

Seriously, nyam nyam memang nyam nyammmmm. Sedapp ! hihihi tak salah kan kalau sekali sekala kita nak makan makanan budak budak. :)

No comments:

Post a Comment