Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Saturday, June 18, 2011

Abracadabra versi kami !

Assalamualaikum readers, yawww wassup! piweeeiiitt! Sorang lagi kawan aku dah pegi sambung study. Tak lama lagi dah kena panggil cikgu lah kan Ku Sufiah. Perghh! terbaik ahh, cikgu muzik gitu. Tabik spring lah wehh! Nanti lepas ni dah kena beli hadiah lah hari guru nanti, jangan lupa jugak kereta grand livina, wish, exora yang dibincangkan kita dulu hahaha Tak kerja lagi dah bincang nak beli kereta tu, kereta ni. * berangan ja lebih kita kan* Dah 8 tahun lebih dah kita kawan, sememangnya kami semua dah sangat paham sangat perangai maksu piah ni. Tak milo ais, kiwi, tu ja kan, tampaq satgi kot apa pon tak boleh hahaha * lawak ja tau kawan*
Actually, aku bangga sangat dengan hang piah. Hang memang berusaha gila sampai lah dapat result terbaik and dapat masuk maktab. Tu ja impian hang dari sekolah kan. Memang nama maktab ja duk keluar dari mulut hang, tak larat nak dengar dah. But now, see, hang dah dapat apa yang hang nak. Aku bangga ! Hang tak pernah putus asa, dari form 1 hingga lah hujung form 4 hang kayuh basikal pi sekolah. Then form5 baru lah hang merasa naik skuter pi sekolah kan. Tapi hang tak pernah pon merungut kena kayuh basikal semua tu. Bukan macam aku, aku selalu merungut. Tu pon mak ayah hantar naik kereta dari form 1, tapi selalu merungut jugak hm : /  Belajar elok elok tau, nanti balik raya kita lepak lagi. Sedih lah T_T.

Aku suka gambar ni.
Kita macam nak menari lagu abracadabra.
hahaha
Park (akmal said) gemuk, tampaq satgi kot.
*
*
*
Ni versi brown eyed girl


Yeah ! jangan lupa letakkan tangan anda
di bahagian celah ketiak tau.
Lepas tu jangan lupa untuk golek punggung sikit
hahahah *piweeiitt sekali*
http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment