Kalau suka blog saya, like lah

http://www.cute-smiley.com

Monday, June 04, 2012

Nurul & Afif E-day

Assalamualaikum, fuh ! fuh ! tiup habuk sikit! Pergh! lama gila tak update blog kesayangan aku ni. Dah berhabuk dah mak nab tengok. Pheww! Dalam otak ni banyak benda nak update. Tapi masa tak mengizin kan. *bajet macam perdana menteri pulak nak busy bagai* Booo farah! Hari ni nak tulis entry pasal engagement day my sis. Tak meriah mana pun. Semuanya sederhana. Tapi alhamdulillah. Semua berjalan dengan lancar. Ayat ada macam skema sikit aku rasa. hahaha. Walaupun aku tak rasa dengan lidah, tapi hati dapat membantu. haha Ayat dah tunggang terbalik. 

Semua orang busy, aku seperti selalu busy ambil gambar. Hihik. Jangan marah mak. Relax relax. Kita boleh settle baik baik. haha. Tak dapat ikut kakak aku pi make up. Sebabnya kena pi beli kerang dekat kedai jual ikan. Okay. Pasrah sat! hurm. Lagi pasrah bila kena bubuh sendiri kerang tu 2kg dalam beg plastik. Aduhai dah la sorang sorang. Blur sat.  


 Gambar ini nampak aku kurus sikit.. i loike ! 
Pelamin belakang tu aku buat dengan sepupu aku.
Sampai blackout satu rumah gara gara gam elektrik.
Kecoh satu rumah malam tu. haha!

 Penat melayan si wan muhammad nur iman ni.
Buas gila kot. 

 Minum ayaq sat. Penat mak nab tau. haha !
Bajet macam buat kerja banyak kan.

 My sis. 

 Tak pandai nak ambil gambar cantik cantik.
ini ja yang mampu. Kira okay okay lah kot. Hahak!

 Ini hantaran daripada kakak aku untuk lelaki.

 Ini tunang kakak aku. Berpeluh habis.
Lepas ni kena pasang aircond dekat ruang tamu lah.
Kak ooi, hang sponsor. Hahah!

 Muka aku hitamnya ooi, berkilat.
menci menci. Tak sukenya mak nab. Hurm.

 Muka tersenyum dapat topup. Haha!

 10 minit kemudian, topup tak boleh masuk lagi.
line takda. Tak boleh jadi, tak boleh jadi. 
Topup sambil berdiri pulak. 
=.='

 Cousins lelaki.
Yang ini ja yang ada haha.



 Besties. Mana mana pergi pun mesti dengan dua orang ni hihi
i lap youuuu. Lap lantai sekali. haha

Kawan kawan terhebat. :)
Yang depan 3 orang ni memang baju tak sama pun kan. haha!

Sekarang tengah layan boboiboy dekat tv. Duk bohong ja cerita ni. Geram aku. Tak logik. tak mau tengok dah. Bebai! Bebai ! haha. Ok byebye! 

No comments:

Post a Comment